نرم افزار کنترل کارمندان

نرم افزار کنترل کارمندان |دانلود رایگان کارمندان کارمندکنترل

آموزش کنترل سیستم های کارمندان نرم افزار کنترل کارمندان SPY24 شاید جالب باشد بدانید کارمندان شما در لحظه چه کارهایی با کامپیوتر شرکت شما انجام می دهند، و یا حتی بخواهید بدانید در مواقعی که در شرکت حضور ندارید کارمندان شما چه فعالیت هایی دارند. به این کار در اصطلاح مانیتورینگ سیستم ها نیز گفته میشود. با استفاده از نرم افزار Net Monitor for Employees می توانید به خوبی کامپیوتر کارمندان خود را مدیریت کنید برای آنها پیغام ارسال کنید و حتی امنیت تک تک سیستم ها را مثلا با غیر فعال کردن درگاه یو اس بالا ببرید. در ادامه و در پایان این آموزش از شما عزیزان دعوت می کنیم که نرم افزار کنترل سیستم کارمندان را دریافت نمائید.

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد. در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و...
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی 100 درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور



این نرم افزار قابلیت کنترل کامپیوتر از راه دور را نیز دارد.

هنگام اجرا نرم افزار برای اولین بار باید یک رمز 6 کاراکتری را به دلخواه خود و برای تایید دو مرحله ای وارد کنید. سپس با محیط کاملا جدیدی روبه رو می شوید که باید یک سری پیش نیاز ها برای آن فراهم کنید. مثلا باید بر روی سیستم کارمندان خود نسخه پیش فرض نرم افزار را نصب کنید. از اتصال سیستم ها به شبکه مطمئن شوید، و در پایان نسخه مدیر را بر روی سیستم خود نصب نمایید. برای آموزش کنترل سیستم کارمندان در ادامه با ما همراه باشید.


برای اضافه کردن یک سیستم به زیر مجموعه خود (بعد از انجام موارد بالا) و مدیریت آن به 2 روش زیر توانایی انجام این کار را دارید.
 Add Computer : اگر نام و آی پی سیستم مورد نظر را می دانید می توانید با رفتن به منوی File و انتخاب گزینه Add Computer سیستم مورد نظر را اضافه کنید.


Scan Network for Computer :  اگر آی پی و نام سیستم مورد نظر را نمی دانید می توانید از این قسمت و با اسکن کردن یک رنج خاص از آی پی ها سیستم های موجود در شبکه را مشاهده کنید و به زیر مجموعه خود اضافه کنید.


پس از اضافه شدن سیستم مورد نظر می توانید شروع به کار کنید.

نرم افزار Net Monitor for Employees دارای 9 ابزار مختلف است که شما را قادر می سازد به صورت کامل کاربران مورد نظر را کنترل کنید. در ادامه به بررسی این قسمت ها می پردازیم.


1- Remote Screen : با استفاده از این گزینه می توانید محیط کاری کاربر خود را مشاهده کنید.


2- Tools & Restrictions : این قسمت شامل 3 بخش مختلف است.


Tools : در اینجا می توانید سیستم کاربر را خاموش، شروع مجدد و یا به حالت خواب ببرید. همچنین می توانید قسمت هایی مانند Task Manager، پرینتر و یا یو اس بی های سیستم را قفل نمائید.


Restrictions : اگر قصد دارید عملیات بالا را بر روی تمامی سیستم های زیر مجموعه خود اعمال کنید می توانید در این قسمت تیک مربوطه را بزنید.


Time Restrictions : محدود کردن کاربران از لحاظ زمانی در این بخش امکان پذیر است. می توانید روزانه به هر سیستم مدت زمانی برای استفاده بدهید و پس از طی شدن این زمان عملیاتی مانند خاموش شدن سیستم را به صورت خودکار انجام دهید.


3- Applications & Processes : در این قسمت کلیه نرم افزارهایی که توسط کاربران زیر مجموعه شما اجرا شده باشند را مشاهده می کنید و می توانید به خوبی آنها را مدیریت کنید.


4- Desktop Recorder : یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار قابلیت ضبط محیط کاری کاربر شما است. در این قسمت می توانید محیط کاربر مورد نظر خود را با کیفیت دلخواه ضبط نمائید.


5- Internet Control : در این بخش قادر هستید وب سایت های مجاز و غیر مجاز را کنترل کنید و در صورت مراجعه کاربر به وب سایت مسدود شده، یک پیغام اخطار به او نمایش دهید.


6- Messaging : یکی از قابلیت های دیگر این نرم افزار توانایی ارسال پیام متنی به کاربران است. حتی می توانید برای اینکه کاربران پیغام شما را در همان لحظه مشاهده کنند دسترسی آنها را تا زمان مطالعه پیغام مسدود کنید.


7- Desktop Sharing : اگر قصد دارید محیط کاری خود را به کاربران نمایش دهید از این گزینه استفاده کنید. با انتخاب این گزینه می توانید یک ارائه مطلب یا نمایش فیلم به کاربران خود عرضه کنید.


8- Reporting : در این بخش اطلاعات و آمار کاربران، نرم افزار های مورد استفاده آنها، و میزان استفاده از اینترنت قابل مشاهده است. یک گزینه جالب دیگر اینکه قابلیت ضبط کلید هایی که آنها فشرده اند (Keylogger) را دارد!


9- File Manager : با انتخاب این گزینه می توانید فایل های دلخواه را با کاربران از طریق این نرم افزار به اشتراک بگذارید. می توانید یک پوشه یا یک درایو  را به صورت کامل به اشتراک بگذارید.

در پایان امیدواریم بتوانید با این نرم افزار بسیار قدرتمند به خوبی کار کنید. محیط کاربری آسان آن می تواند در این مسیر شما را یاری کند.

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر ها از راه دور (ریموت دسکتاپ)

 نسخه جدید رایگان نرم افزار کنترل کامپیوتر ها از راه دور TeamViewer منتشر شد! (Free 10)

نرم افزار Team Viewer یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزارها برای مشاهده دسکتاپ، دسترسی به اطلاعات، و کنترل یک کامپیوتر و یا مجموعه ای از کامپیوتر ها و شبکه ها  از راه دور میباشد.

توسط نرم افزار Team Viewer میتوانید از راه دور کامپیوترهای مورد نظر خود را مدیریت و کنترل کنید و به طور کامل به آنها دسترسی داشته باشید.
تنها کافیست که یک بار این نرم افزار را روی کامپیوترهای مورد نظر خود نصب کنید. سپس میتوانید از هر جای دنیا و با استفاده از اینترنت، به کامپیوترهای مقصد وصل شوید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از امکانات این برنامه، باید نرم افزار Team Viewer از قبل روی کامپیوترهای مقصد نصب شده باشد.

در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

توجه داشته باشید که نسخه منتشر شده در این مطلب، نسخه رایگان (Free) از نرم افزار تیم ویوور است. نسخه رایگان نسبت به نسخه Enterprise کم حجم تر بوده و دارای محیط و کارکرد ساده تری است.

نرم افزار کنترل کارمندان
نرم افزار کنترل کارمندان

کارمند کنترل چیست ؟

یکی از دغدغه های همیشگی یک مدیر، تسلط و نظارت بر بخش های مختلف کسب و کاری می باشد که بر عهده گرفته است. با این حال استخدام نیرو های نظارتی برای کسب و کار همیشه هزینه های بسیار زیادی را به همراه داشته است و حال اینکه معمولا تاثیر مورد انتظار کارفرما را نیز ندارد. کارمندکنترل به عنوان یک راهکار هوشمند نرم افزاری، می تواند مدیر قدرتمندی برای بخش های مدیریت منابع انسانی، حراست، مالی و … باشد.
مدیریت هوشمند تجربه ای است که رقبای شما در حال بهره مندی از آن هستند.
کارمندکنترل کلید موفقیت کسب و کار شماست.

مدیریت کارمندان

با نصب کارمندکنترل بروی سیستم کارمندان، می توانید در پنل مدیریتی خود تحلیل و بررسی بسیار سریع و دقیقی نسبت به روند فعالیت روزانه کارمندان خود در ساعات کاری داشته باشید؛ گزارش میزان فعالیت مفید، مدت زمان فعالیت در هر برنامه، تصویر محیط سیستم، متون تایپ شده، مکاتبات انجام شده، گزارش مراجعه و فیلترینگ وب سایت ها، اتصال حافظه های جانبی، فایل های جا به جا شده و.. از جمله آمار های اولیه این سامانه است که در قالب گزارش نموداری، شما را از وضعیت عملکرد واقعی کارکنان آگاه می سازد.

مدیریت همیار جی پی اس

کارمند کنترل به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با استفاده از تعیین محدوده جغرافیایی مجاز برای هر بازاریاب، موقعیت لحظه ای، نظارت بر تماس ها و مکاتبات، نظارت کامل و جامعی بر روند سیستم توزیع و پخش محصولات خود داشته باشید و از تخلفات احتمالی کارکنان خود جلوگیری به عمل آورید و با استفاده از افزونه های مدیریت سفارشات و مشتریان و همچنین تعریف وظایف لحظه ای برای توزیع کنندگان، مدیریت بهتر و جامع تری بر سامانه کاری خود داشته باشید و ساده تر به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

افزایش بازده کاری

ارائه آمار دقیق از فعالیت های روزانه و تفکیک میزان فعالیت مفید و غیرمفید هر یک از کارمندان به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان و هر مکان از روند فعالیت کارمندان خود آگاهی یابید و با جمع بندی مختصر و مفید این گزارشات در قالب نمودارها و جداول نتیجه گیری، در یک نگاه از روند عملکرد هریک آگاه شوید، علت و زمان فعالیت های غیر مفید کارمندان خود را در ساعات کاری بیابید، نیروهای کارآمد را از نیروهای ناکارآمد تشخیص داده و بازده سازمان و شرکت خود را برای رسیدن به اهداف با بهینه سازی هزینه ها، افزایش دهید.

مدیریت مشتریان و هزینه ها

این سامانه شما را در جریان هزینه های بی دلیل و نیرو های ناکارآمد قرار می‌‌دهد و در پیشگیری از این مشکلات یاری می‌کند. همچنین با افزونه های مدیریت مشتریان و سفارشات ، وضعیت صورت حسابها ، بدهی ها و بستانکاری ها، سرعت بیشتری در رسیدگی به درخواست مشتریان خود خواهید داشت تا افزون بر ساماندهی بهتر سفارشات، از صرف هزینه های اضافی چون اتمام سوخت به دلیل استفاده های شخصی از وسایل نقلیه کاری، نیروی اضافی که کارمفید ندارند، زیان های احتمالی در نحوه محاسبه و.. پیشگیری به عمل آورید.

امکانات بخش کنترل کارمندان
هوشمند ترین سامانه نظارت و کنترل عملکرد کارمندان حاضر در محل

کسب و کار هوشمند امروزی را امروزی مدیریت کنید!

حضور و غیاب کارمندان

برای حضور و غیاب کارمندان دیگر نیاز به هیچ حسگر اثرانگشتی نیست؛ تنها با یک کلیک حضور و غیاب کارمندان شما به شکل خودکار و بدون صرف هزینه و وقت اضافی انجام می‌شود و حتی مدت زمان حضور کارمندان شما در جایگاه کاری خودشان مشخص است.

تحلیل عملکرد دقیق کارمندان

گزارش روزانه دقیق و کنترل دقیق عملکرد پرسنل در طی استفاده از سیستم های رایانه حاضر در محل کار ، اعلام میزان فعالیت مفید ، فعالیت غیر مفید ، مدت زمان استفاده از برنامه های مختلف به همراه کلید واژه های استفاده شده در هر برنامه فقط برخی از قابلیت های کنترلی این سامانه است.

محاسبه راندمان کاری پرسنل

از تمام بخش های نظارتی سامانه، گزارش هایی بدون وقفه و با سرعت بالا از کارمندان جمع آوری می‌شود و شما می‌‌توانید، این گزارش ها را بدون ذره ای انتظار، مشاهده کنید.

سیستم محاسبه دستمزد

در این سامانه امکان محاسبه دستمزد کارمندان چه در زمان کاری عادی و چه در حالت اضافه کاری یا حتی میزان جریمه به راحتی در دسترس است؛ در این صورت دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای کار انجام نشده، نیست.

امکان مدیریت پنهان

اگر بخواهید از عملکرد واقعی کارمندان خود آگاه شوید، می توانید کارمند کنترل را در حالت پنهان نیز فعال کنید؛ نرم افزار “کارمند کنترل” در کمتر از 10 ثانیه نصب می‌شود. این نکته که کار برنامه بصورت پنهانی است، نظارت را بسیار دقیق تر خواهد کرد. اما پس از شناسایی نیروی های ناکارآمد و تعدیل نیرو می توانید آگاهی لازم را جهت تشویق بیشتر کارمند شایسته به فعالیت بیشتر آنها را از وجود این سامانه با خبر سازید.

گزارش پهنای باند و ترافیک

پهنای باند و ترافیک مصرفی شبکه شما مورد نظارت قرار خواهد گرفت و به این ترتیب می‌توانید کارمندانی را که پهنای باند را اشغال کرده اند و از آن استفاده های غیرکاری می‌کنند، شناسایی کنید و از صرف هزینه های بی مورد در خصوص هزینه های مربوط به تامین ترافیک اینترنت در حوزه نیازمندی های شخصی کارمندان جلوگیری لازم را به عمل آورید و محدودیت و هشدار های لازم را از طریق پنل برای آنها ارسال نمائید.

نظارت بر ارتباطات

امروزه بسیاری از مکاتبات کاری و سیستم های پشتیبانی کارمندان در محل کار معمولا با استفاده از سرویس های ایمیل ، سامانه های پشتیبانی و مسنجر ها در قالب چت و ارسال پیام و ایمیل انجام می شود. این سامانه به شما این امکان را می دهد تا بر ارتباطات آنها و همچنین مکالمات تلفنی واحد پشتیبانی نظارت لازم داشته باشید تا از تخلفات احتمالی جلوگیری نمایید.

امنیت بالا

این سامانه با پیشرفته ترین استاندارد های امنیتی راه اندازی شده است؛ به گونه ای که کلیه اطلاعات شما در یکی از بالاترین سطوح امنیتی ذخیره ثبت می شوند تا چه در سرویس های سرور داخلی یا سرور های اختصاصی و سرویس های اشتراکی اطلاعات شما با ساختار ایمن به بهترین شکل نگهداری ‌شود. علاوه بر این در بستر انتقال نیز تمامی داده ها با پروتکل HTTPS جا به جا می‌شوند.

تمایز رقابتی باقی نمی‌گذارد!

بهره گیری از سامانه ی مدیریت کارمندان و همیار جی پی اس یک مزیت محسوب می شود.

این سامانه چه تاثیری در کسب و کار من دارد؟

افزایش بازده برای رسیدن به اهداف و چشم انداز ها، مهمترین هدف هر مدیر است. کارمندکنترل با تحلیل و کنترلی که بروی کارمندان و همیار جی پی اس شما دارد، با سرعت و کیفیت بخشیدن به شیوه کاری شما، بازده را به شکل چشم گیری بالا می‌برد.

شیوه کاری کارمندکنترل، افزایش بازده با کاهش هزینه ها است و درنتیجه افزایش بازده کاری، کسب و کاری موفق خواهید داشت.

بکارگیری کارمندکنترل هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری پرسود و عاملی برای تمایز و پیروزی در کسب و کار است.

نترل همیار جی پی اس

نظارت کامل و جامع بر عملکرد همیار جی پی اس

مکان یابی همیار جی پی اس

بصورت آنلاین همیار جی پی اس را بروی نقشه خواهید داشت و همچنین می‌‌توانید برای همیار جی پی اس خط های مرزی تعیین کنید؛ به این صورت که با دور شدن بازاریاب از محدوده مجاز تعیین شده، برای شما هشدار فرستاده می‌شود.

از کجا بفهمیم واتس اپ هک شده

بازده کاری روزانه

با استفاده از قابلیت محاسبه بازده کاری، ثانیه به ثانیه فعالیت همیار جی پی اس شما محاسبه و نظارت می‌شود و در نهایت در یک نمودار گرافیکی و ساده، بازده کاری همه همیار جی پی اس برای شما نمایش داده خواهد شد.

قابلیت افزوده شدن به CRM شما

کارمند کنترل به گونه طراحی شده است که می توان تنها بخش مدیریت عملکرد آن را در کنار سیستم مدیریت مشتری فعلی خود داشته باشید ، بی آنکه اختلالی در عملکرد آن به وجود آید.

مدیریت مشتری و سفارشات

علاوه بر بهره مندی از سیستم جامع مدیریت همیار جی پی اس امکان مدیریت مشتریان و دارایی ها نیز برای شما فراهم شده است تا بصورت جامع بر فعالیت ها و فروش همیار جی پی اس خود نظارت داشته باشید.

تعیین وظیفه برای بازاریان

در این بخش، مدیران این امکان را خواهند داشت که برای همیار جی پی اس وظیفه ای مشخص کنند؛ برای نمونه در یک ساعت مشخص، در یک مکان مشخص باشند که در نهایت با انجام وظیفه بدست بازاریاب، تایید آن به مدیران نمایش داده می‌شود.

نظارت بر حضور و غیاب کارکنان خدماتی

می‌توانید موقعیت های مکانی کارمندان خدماتی خود را زیر نظر بگیرید و برای آنها بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه وظایفی را تعیین کنید. با انجام یا عدم انجام وظایف بدست کارمندان آگاه خواهید شد.

نظارت بر ارتباطات، مکاتبات و برنامه ها

در این سامانه امکان نظارت بر پیامک ها، تماس های تلفنی، مخاطبین و همچنین برنامه های نصب شده بروی دستگاه هوشمند اندرویدی و iOS در دسترس است. حتی می‌توانید از فعالیت برخی از برنامه های کاربردی جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا